النا زارعیالنا زارعی، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

النا الهه روشنایی

دلم می خواد...

1390/10/29 12:27
نویسنده : مامان و پدر
127 بازدید
اشتراک گذاری


دلم می خواد تا موقعی که بچه ای، بچگی کنی....بازی کنی....واصلا قاطی کارهای ادم بزرگها نشی!!! تازه .... دلم می خواد وقتی بزرگ هم شدی بازم قاطی کار هایی نشی که فقط رنگ و بوی دنیایی دارن و اون قدر پیچیده اند که حال آدم رو بد می کنند(مثل سیاست و...)دوست دارم هیچ وقت خودت رو گم نکنی تا روز هایی بخواد از راه برسه که تمامه دغدغه ات بشه  : یا!!!!!!!!!!!!!!

دوست دارم یکم بزرگ که شدی واسه مامان ساز بزنی....قلم رو  کاغذ برقصونی و خطاطی کنی و از صدای جیر جیر قلمت رو کاغذ، کیف کنم .... اشعار حافظ رو واسم  بلند بلند بخونی و از دنیای ساده و بی ریا ی خودمون لذت ببریم و با یک نگاه یه دنیا حرف رد و بدل کنیم(البته همه ی این ها به این بستگی داره که تو هم علایق و سلایقت مثل مامانت باشه!)...

هیچ وقت نذار روح لطیفت به خاطر دنیا و امور دنیوی ،زبر و خشن بشه.....هیچ وقت ذهنت رو درگیر هیچ مسئله ی مادی ای نکن.....رها زندگی کن دخترکم....رها!!!همیشه اونقدر خوب باش که به چیزی که هستی افتخار کنی....

النا!...رویای من......امید من......زندگی من!!!امروز و فرداهات رو به خدا میسپارم.....وقتی پیشتم و وقتی پیشت نیستم به خدا می سپارمت...روح و جسم و احساست رو به خدا می سپارم..... تو رو از هر گزندی به خدا می سپارم.... 

خدایا تمامه مراحل سخت زندگی رو به بچم  و همه ی بچه های عالم آسون بگیر......آمین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)